.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور حدود 5 میلیون مسافر در مازندران

استاندار مازندران از حضور 4 میلیون و 761 هزار مسافر در روزهای ابتدایی سال 91 در استان مازندران خبر داد.

 

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس سیدعلی اکبر طاهایی شامگاه جمعه در حاشیه افتتاح نمایشگاه صنایع دستی نوشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به تدبیر خوب رئیس جدید سازمان گردشگری در ایجاد تنوع در نمایشگاه‌های صنایع دستی اظهار داشت: این تنوع فعالیت‌ها و غرفه‌ها نسبت به سال‌های گذشته برای سرویس‌رسانی بهتر به گردشگران قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه جهت‌گیری دولت و تاکید رئیس جمهور در اشتغال پایدار در مشاغل خانگی در مدت اخیر مشهود بوده است، ادامه داد: تسهیلات خوبی در این بخش در نظر گرفته شده است.

استاندار مازندران تصریح کرد: بیش از 50 درصد منابع مالی در این بخش در استان مازندران عملیاتی شده و 50 درصد دیگر در دست بررسی است.

این مسئول نامگذاری این سال را فرصتی برای بروز استعدادهای داخل کشور عنوان کرد و متذکر شد: کار در حوزه صنایع دستی می‌تواند این حرکت را تقویت کند.

طاهایی با اشاره به اینکه در سه روز اول عید 4 میلیون و 761 هزار مسافر ورودی به استان داشتیم، اعلام کرد: 3 میلیون و 200 هزار مسافر در استان مازندران اقامت کردند.

وی از کاهش حوادث ترافیکی و رانندگی در روزهای جاری خبر داد و اذعان داشت: پیش‌بینی می‌شود تعداد مسافران ورودی و اقامتی به استان مازندران در نوروز 91 بیش از سال‌های گذشته باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.154 seconds.